використання проблемно - пошукових методів на уроках української мови та літератури з метою активізації пізнавальної діяльності, розвитку аналітичного мислення учнів.
Переваги використання проблемно – пошукових методів навчання на уроках української мови та літератури
Вчать мислити логічно, науково, творчо.
Роблять навчальний матеріал більш доказовим та переконливим для учнів.
Формують не тільки знання, а знання – переконання, що слугує основою для формування наукового світогляду.
Сприяють формуванню стійких знань, так як матеріал, самостійно здобутий учнем, міцно зберігається в пам’яті.
Формують в учнів навички пошукової, дослідницької діяльності.
Впливають на емоційну сферу учнів, формують почуття впевненості у своїх силах, задоволення від розумової діяльності.
Активно сприяють розвитку позитивного ставлення та інтересу, як до даного навчального предмета, так і до навчання взагалі
Конспект уроку: Емма Андієвська. Прихований повчальний зміст її казок, притч, зокрема «Казки про яян». «Я» і зовнішній світ», « Я» та інші люди». Виразне читання казки. Притча.
Презентація досвіду роботи Гончар М. С.
Конспект уроку: Емма Андієвська. Прихований повчальний зміст її казок, притч, зокрема «Казки про яян». «Я» і зовнішній світ», « Я» та інші люди». Виразне читання казки. Притча.
Презентація досвіду роботи Гончар М. С.
Немає коментарів:
Дописати коментар